U bekijkt de vacature:


Financieel medewerker administratie

Geplaatst op: 1-08-19

Voor een bedrijf uit de regio Soest zijn we op zoek naar een medewerker financiele administratie voor 8 uur in de week, deze uren zijn in overleg flexibel in te delen.

De werkzaamheden bestaan uit het inboeken van inkoopfacturen, het verwerken van de bank en debiteurenbeheer, eventueel aangevuld met andere administratieve werkzaamheden, uiteraard in overleg.

De arbeidsvoorwaarden worden conform de arbeidsvoorwaarden van het bedrijf ingevuld. Dit zal in een gesprek met u samen worden doorgenomen.

We zoeken bij voorkeur een kandidaat met ervaring et Exact-Online of Exact. Dit is een pré en geen must, daarnaast is de nodige kennis van de gebruikelijke computerprogramma’s een pré.

Gezien de gevraagde taken zijn een beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift nodig voor deze functie.

We hopen uw interesse gewekt te hebben en zien uw reactie graag, bij voorkeur per email of post, eventueel aangevuld met vragen tegemoet, uw vragen worden zo snel mogelijk beantwoord.

Vind snel een baan:

Wil je snel een baan vinden? Typ hieronder waar je goed in bent en onze computer zoekt automatisch naar een geschikte baan voor je:

Onze laatste vacatures: